niedziela, 28 września 2014

Nowa tłumaczka!

hejka, tu julcia (wrocilam do starego useru - @drevvsex!)

chciałam was tylko powiadomić, że już wybrałam, kto będzie tłumaczką numer 2, aka moją następczynią!!!! to sylwia (@FVNCYJUSTIN na twitterze). na tle innych nadesłanych tłumaczeń to jej wypadło najlepiej i jestem pewna, że poradzi sobie bardzo dobrze:)

"nowa wersja" DA, o której pisała weronika, będzie oczywiście tłumaczona - przez wercię i sylwię, może czasem z małą pomocą ode mnie.

no, to chyba tyle
kocham was bardzo bardzo mocno

i do przeczytania, kiedyś!!!

7 komentarzy:

  1. Kiedy rozdział? :/

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy i gdzie bedzie ta "nowa wersja DA"?

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy będzie nowy rozdział??

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.wattpad.com/30948565-claimed-~-justin-bieber a nie chciałybyście tłumaczyć może tego ? jedna dziewczyna zaczęła i zakończyła na 7 rozdziale ;/ a mi się to podoba :D Czo wy na to ?;3 . <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy, ale nie wiadomo już czegoś?

    http://justinabbycommenlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń