piątek, 18 lipca 2014

Ogłoszenie & niespodzianka!!!

hej, kochani, tu julcia (@blessedjelena)

na początek - to nie jest nowy rozdział, tylko moje gówniane przemyślenia. przepraszam. ale to przemyślenia kierowane do was, więc błagam, mimo mojej cholernej skłonności do rozpisywania się, przeczytajcie to od początku do końca, literka po literce, słowo po słowie. proszę. dla mnie. proszę. a jeśli przebrniecie przez pierwszą nudną część, dotrwacie do niespodzianki........:)

------------------------------------------------------------------------



pewnie zastanawiacie się teraz, po co zawracam wam dupę, skoro to nie rozdział?
cóż, sądzę, że przede wszystkim jestem wam winna wyjaśnienie.

rozdział 10 powinien zostać dodany w piątek 11 lipca, ale przez pomyłkę został dodany o cały tydzień za wcześnie - czyli 4 lipca. rozdział dodała weronika, bo ja byłam na obozie od 3 do 14 lipca. nie winię jej za pomyłkę - wszyscy jesteśmy ludźmi i każdemu mogło się zdarzyć.

ALE UWAGA. to, że dostaliście ten rozdział wcześniej, nie znaczy, że następny również pojawi się z wyprzedzeniem. nie zamierzam pozwolić jednej pomyłce na zaburzenie całego porządku, dlatego potraktuję sprawę tak, jakby żadnej pomyłki nie było - to znaczy jakby rozdział 10 został dodany tydzień później, 11 lipca - wtedy, kiedy powinien zostać dodany.

w związku z tym rozdział 11 pojawi się W PIĄTEK 25 LIPCA (ZA TYDZIEŃ), czyli tak, jakby został dodany, gdyby rozdział 10 pojawił się na blogu w odpowiednim terminie. mam nadzieję, że zrozumiecie.

chcę, żebyście wiedzieli, że bardzo, bardzo was kocham i to dla was tłumaczę, dla was obie tłumaczymy. to, że każę wam tak długo czekać, nie bierze się z tego, że jestem wredną suką (chociaż wiem, że pewnie tak teraz o mnie myślicie), tylko z tego, że w przeciwnym razie nie wyrobiłybyśmy się z tłumaczeniem. wierzcie mi, że niczego bardziej nie pragnę, jak tylko wstawiania nowych rozdziałów co tydzień albo częściej, ale niestety to nie zależy od nas, tylko od autorek. przepraszam i jeszcze raz bardzo, bardzo proszę was o zrozumienie. kocham was -J

prawie dokładnie to samo napisałam jakiś czas temu pod naszym hashtagiem, ale pewnie połowa z was nie ma o tym pojęcia, więc powtarzam to tu.

no... to tyle z wyjaśnienia & ogłoszenia.

----------------------------------------------------------------------------



a teraz......
NIESPODZIANKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nie tylko wy tu czytacie ff, wiecie o tym, prawda?
ja też.
i to niejedno.
więc wiem, jak to jest czekać na rozdział cholerne trzy tygodnie.
wiem, jak się teraz czujecie.
dlatego chcę wam to jakoś wynagrodzić:)

otóż mam dla was dwa super bonusy. dwa bonusy, które nie są rozdziałami, ale są związane z DA. dwa bonusy nie ode mnie, tylko od autorek.

a te bonusy tooo... [werble]
PLAYLISTA & Q&A!!!

jeśli nie za bardzo ogarniacie, o co chodzi, to już wam wyjaśniam.


pisząc PLAYLISTA, mam na myśli oficjalną playlistę Demonic Awakening składającą się z 22 piosenek. oto i ona!!!

1. Bloodlust - Killsonik [piosenka przewodnia Demonic Awakening]
2. Sleepless (Xilent Remix) - Excision feat. Savvy
3. Numb (Dubstep Remix) - DJ RusLan
4. Hard 2 Face Reality - Justin Bieber feat. Poo Bear
5. Legacy - Eminem
6. Heart By Heart - Demi Lovato
7. All Bad - Justin Bieber
8. So Special - Lil Wayne feat. John Legend
9. Sail - AWOLNATION
10. Stronger - Kayne West
11. Chi (Need To Know) - Angel Haze
12. Demons - Imagine Dragons
13. Dark In My Imagination - of Verona
14. Out Of My Mind - B.o.B feat. Nicki Minaj
15. Adaptation - The Weekend
16. The Devil Within - Digital Daggers
17. Bedroom Wall - Banks
18. Mirage - Chris Brown
19. Temporary Bliss - The Cab
20. Radioactive (Remix) - Imagine Dragons feat. Kendrick Lamar
21. Change Me - Justin Bieber
22. The Worst - Jhene Aiko

wpiszcie tytuły w youtube i posłuchajcie sobie, ja słuchałam wszystkich i są nie-sa-mo-wi-te, wszystkie tak mega pasują do atmosfery DA, fyutwgs


a teraz Q&A, czyli Questions&Answers!!! autorki zrobiły coś takiego żeby uczcić 100 000 "przeczytań" na DA na wattpadzie. polegało to na tym, że czytelnicy zadawali pytania bohaterom, a autorki w ich imieniu na nie odpowiadały. coś w rodzaju wywiadu z bohaterami. super, prawda????

a ponieważ macie kochaną tłumaczkę, która to dla was przetłumaczyła... OTO I JEST!!!!!


DO JUSTINA I CASSIDY:

Pytanie: Kiedy wasza dwójka się pocałuje?
Odp.: Justin: Cóż, to fajna dziewczyna, ale jakoś nie wydaje mi się, żebym mógł to zrobić.
Cassidy: Naprawdę nie wiem, on nie jest typem osoby, która by to zrobiła. Nie sądzę, żeby kiedykolwiek mógł mnie pocałować.


DO JUSTINA:

P: Czy myślisz, że kiedykolwiek powiesz Cassidy o tym co robisz/robiłeś? W sensie o zabijaniu dla zabawy/zemsty?
O: Kurwa, nie, naprawdę myślisz, że jestem aż takim pieprzonym idiotą? Pierdol się.

P: Jeśli kiedykolwiek odnajdziesz miłość, przestaniesz zabijać?
O: Nigdy nie odnajdę miłości, więc kto wie...

P: Będziemy się pieprzyć teraz czy później?
O: Tylko, jeśli chcesz potem zostać zabita, skarbie ;)

P: Myślisz, że poczujesz coś do Cassidy?
O: Nie sądzę.

P: Jest jakiś szczególny powód, dla którego czujesz, że potrzebujesz zabijać? To przez ten głos, czy to ma jakiś związek z twoją przeszłością?
O: Robię to, bo lubię, bo sprawia mi to przyjemność... Kiedy jest ktoś, kogo nie lubię, to na pewno się na nim zemszczę. Przyznajcie, że wszyscy mamy ochotę zamordować tych, których nienawidzimy, a ja po prostu żyję marzeniami, skarbie.

P: Myślałeś kiedyś nad nazwaniem osoby w twojej głowie? (Have you thought of naming the person in your head? - myślę, że chodzi o zastanowienie się, kim jest ta "osoba")
O: To już jest po prostu osoba. (They are a person already - nie miałam pojęcia, jak to przetłumaczyć, więc pewnie jest źle, przepraszam)

P: Czy myślisz, że kiedykolwiek skrzywdzisz Ashley albo Cassidy?
O: Z uczuciowego punktu widzenia, nie jestem pewien. To zależy, czy one pozwolą się skrzywdzić. A z psychicznego punktu widzenia, zależy, czy nadal będą mnie wkurwiać.

P: Nadal podoba ci się Ashley, czy chcesz tylko seksu?
O: Seks, seks, seks, seks.

P: Jak długo słyszysz głosy w swojej głowie? Czy one zawsze tam były?
O: Pojawiły się, kiedy miałem 17 lat, i są sporą częścią mnie.

P: Mogę się z tobą pieprzyć, proszę?
O: Tylko, jeśli chcesz, żeby było brutalnie.

P: Dlaczego nie możesz wepchnąć swoich 8 cali (ok. 20 cm lmao) w Cassidy, zamiast w Ashley i inne dziwki? (uwaga: to był mały spoiler 11 rozdziału!!)
O: Bo Ashley i inne dziwki są łatwe i dobre w łóżku, a Cassidy jest zbyt niewinna.

P: Dlaczego zabijanie sprawia ci przyjemność?
O: Adrenalina, zemsta, ogólnie wszystko. Wow.

P: Czujesz coś do Cassidy?
O: Nie, dlaczego wszyscy macie jakąś pieprzoną obsesję na punkcie mnie i Cassidy...


DO CASSIDY:

P: Dlaczego podoba ci się Justin? (kolejny spoiler 11-ki!!)
O: To ta tajemnica, kim on naprawdę jest, tajemnica tego, kim jest chłopak skrywający się pod tą maską. Uwielbiam tajemnice.

P: Powinnaś powiedzieć Justinowi, co czujesz. Jesteś jedyną osobą, która widziała jego "miękką stronę". Może on czuje to samo?
O: Może kiedyś mu powiem, w odpowiednim czasie... Wiesz, kiedy jest w swoim nastroju pluszowego misia. Uwielbiam pluszowo-misiowego Justina.

P: Zastanawiałaś się kiedykolwiek nad odnalezieniem mamy Justina i porozmawianiem z nią o nim?
O: To niezły pomysł, ale trudno byłoby utrzymać to w tajemnicy przed Justinem, a on tak bardzo boi się z nią spotkać. Będę musiała to z nim przemyśleć.

P: DLACZEGO DO KURWY NĘDZY POWIEDZIAŁAŚ TEJ SUCE, ŻE KOCHASZ JUSTINA? (kolejny mini spoiler!! ale nie wyciągajcie pochopnych wniosków)
O: Okej... Po pierwsze, nie kocham go. Jest duża różnica między tym, że ktoś ci się podoba, a kochaniem tego kogoś. Po drugie, to moja siostra, na litość boską. Kocham ją całym moim sercem i mówię jej wszystkie moje sekrety.


DO GŁOSU (omg):

P: Jak możesz tak nagle pojawiać się w jego głowie albo sprawiać mu ból, kiedy ci się sprzeciwia? Przecież jesteś tylko głosem, tak?
O: Jestem czymś więcej niż tylko głosem, jestem demonem w jego wnętrzu, który kiedyś sam chodził po tej planecie i stykał się z tymi wszystkimi okropnymi ludźmi.

P: Um, jesteś demonem?
O: Tak, ale żyję w umyśle J'a.

P: Co byś zrobił, gdyby Justin się w kimś zakochał?
O: Tak długo, jak tu jestem, nie ma mowy, żeby ktokolwiek się w kimś zakochał.


DO "UNKNOWN" (tajemniczego kogoś, kogo POV jest zawsze na początku rozdziału):

P: Kim ty do cholery jesteś? Grą w którą on grał, czy kim?
O: Wkrótce dowiecie się, kim jestem. Nie, nie jestem grą, w którą grał. Byłem kimś dla ważnym dla Justina.


DO CHELSEA:

P: Zamierzasz powiedzieć Cassidy o tym pocałunku?
O: Tak... wkrótce. (soon, czaicie? lmao)


DO TYLERA:

P: Kocham cię, Ty!
O: Ja ciebie też, piękna.


DO FRANKA (taty Cass i Ash):

P: Uwierzyłeś, kiedy Justin powiedział, że miał slurpee na koszulce?
O: Nie... Ale nie zamierzałem pozwolić mu o tym wiedzieć.

P: Ufasz Justinowi?
O: Naprawdę nie wiem.


DO AUTOREK:

P: Dlaczego Justin musi być taki zimny i okropny?
O: Helena: Nie jest taki... po prostu naprawdę nie lubi ludzi.
Maddie: Stracił zaufanie do własnej matki, nauczył się, żeby nie ufać nawet najbliższym i nigdy nie dopuszczać nikogo do swojego prywatnego życia, więc to oczywiste, że będzie zachowywał duży dystans.

--------------------------------------------------------------------



no, i to koniec Q&A!! czy wy też macie teraz taką rozkminę życia KIM DO CHUJA JEST TEN GŁOS??? bo ja tak japier.........
i Justin nie czuje nic do Cass... na razie!! przynajmniej mam nadzieję, że na razie.
i tata Cass i Ash jednak nie jest głupi, wow nie uwierzył Justinowi, wow pewnie jako chirurg wie, kiedy krew na koszulce jest krwią na koszulce, lmao


no i to wszystko, co chciałam wam przekazać:) mam nadzieję, że jesteście zadowoleni i że playlista i Q&A to wystarczająco superowe wynagrodzenie za brak rozdziału????

zapraszam was do komentowania!! (możecie mi teraz pisać, jaka jestem super i kochana hehe)
i nie zapominajcie też o naszym hashtagu #DemonicAwakeningPL, tam również możecie się wypowiadać na temat dzisiejszego posta.

kocham was bardzo i pamietajcie: nowy rozdział za tydzień!!
julcia (@bIessedjelena)

16 komentarzy:

  1. TAK JAK PISALAM OD POLNOCY JUZ ODSWIEZALAM BLOGA HEHEH NO I PRZECZYTALAM WSZYSTKO!!! NIE WIEM CO MAM PISAC WIEC PO PROSTU DZIEKI ZA TLUMACZENIE Q&A I W OGOLE BLOGA I KCKC!!! @underwayselena

    OdpowiedzUsuń
  2. ZŁA ZA BRAK ROZDZIAŁU!
    LEKKO ZADOWOLONA Z Q&A

    @arideju

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytalam wszystko. Czekalam na rozdzial no ale trudno poczekam jeszcze troche. Zadowolily mnie pytania i odpowiedzi, ciekawie, ciekawie. Dziekuje wam ze tlumaczycie rozdzialy. Kocham was ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. o mój Boże! ponad połowa tych piosenek to piosenki, które KOCHAM i one są w playliście DA! umarłam?! haha <3
    jejciu jak ja Cię kocham <3 dzięki, że przetłumaczyłaś to Q&A - jesteś wielka :*
    czekam już na rozdział 11 (te mini spoilery mnie zaciekawiły XD)

    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwww teraz nie bd mogła normalnie funkcjonować dopóki nie do wiem sie o co chodzi z tym głosem w głowie i unknow! No i czekam na 11 przez te spoilery.
    Ps: jesteś genialna ze to przetlumaczylas i idę słuchać playlisty
    Czuje ze to tłumaczenie zdobędzie fame Dangera albo Bronxa! Czuje to ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smutno że nie ma nowego rozdziału ale tooo.. To jest świetne ! Fajnie że to przetłumaczyłaś. Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału djfbddjfbdjdjjdbdhdhd❤

    OdpowiedzUsuń
  7. SWIETNE!!! DZIEKI WIELKIE ZA TŁUMACZENIE :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Justin, idioto ,zakochaj się w Cass

    OdpowiedzUsuń
  9. No własnie niech zakocha się w tej Cassidy do kurwy nędzy, haha, świetne tłumaczenia Julcia :) - @demsevx

    OdpowiedzUsuń
  10. Lol pierwsze jak przeczytałam odpowiedź tego unknown ''... BYŁEM kimś ważnym dla Justin'a '' pierwsze po przeczytaniu' byłem'' przyszło mi do głowy że to ojciec Justin'a, ponieważ było coś wspomniane, że odszedł .. wiem może i jestem dziwna xd Dziękuję wam za tłumaczenie, ponieważ to jest GENIALNE :D ! Strasznie nie mogę się doczekać nowego rozdziału :D Kocham. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne, tylko nie jestem zbyt zadowolona z tego, że J nic nie czuje do Cass. No jak można :o ♥
    Tacy Idealni ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. On coś do niej czuje ale to chłopak i nie powie. Niech się pierdoli ja wiem swoje! ;P
    Dziękujemy za q&a i za playlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. HAHAHAHHA TO WSZYSTKO JEST ZAJEBISTE ♥ A NIEKTORE ODPOWIEDZI JUSTINA MNIE SERIO ROZBAWILY XDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. omg jez nv knvbfd;ovb te piosenki jkdbnvkj @biebsiz/@drevsex

    OdpowiedzUsuń
  15. "soon, czaicie? lmao" hahahahaha jezu rozbrajasz mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty też się śmiejesz jak słyszysz soon, albo wkrótce? Haha
    Szkoda, że nie ma rozdziału, ale strasznie się cieszę z Q&A, a piosenki będę słuchać kiedy będę czytać rozdziały. :)
    Już nie mogę się doczekać rozdziału. :) /@bizzlessmile

    OdpowiedzUsuń