piątek, 20 czerwca 2014

Przepraszamy:(

hejka, skarby.

przepraszamy. 
to nie jest nowy rozdział. 
musimy wam powiedzieć coś bardzo ważnego.

Demonic Awakening w oryginale ma na razie tylko 10 rozdziałów, a autorki dodają nowy rozdział przeciętnie raz na 2 tygodnie, czasami nawet rzadziej. jesteśmy przy 8 rozdziale i niedługo nie będziemy mogły dodawać nowego co piątek, bo będzie to po prostu niemożliwe. 

dlatego rozdział 9 dodamy w przyszły piątek, na dobry początek wakacji:) od tej pory rozdziały będą pojawiać się co 2 tygodnie, choć oczywiście nic nie jest pewne - wszystko zależy od tego, jak często będą dodawać je autorki (a my też musimy mieć czas na tłumaczenie). możliwe, że podczas wakacji będą pisać więcej - więc i rozdziały będą się pojawiać częściej. zobaczymy.


mam nadzieję, że zrozumiecie nas, misiaki
kochamy was i dziękujemy, że jesteście. 

bądźcie do końca. okej?


jula (@drevvsex) i weronika (@biebave)



PS. przepraszam, że was troszkę okłamałam na tt, pisząc, że jest nowy rozdział, ale musiałam jakoś ściągnąć waszą uwagę, no wiecie:( /julcia

10 komentarzy:

  1. O nie! Julka nienawidzę Cię!!!
    @jelenatruthn

    OdpowiedzUsuń
  2. tak mnie nakrecilisie na zabojstwo w 9 rozdziale a tu dupa
    no ale nic, czekam

    OdpowiedzUsuń
  3. :( szkoda.. no ale warto czekać trudno nie wasza wina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze a tak czekałam na ten rozdział.... :( no trudno, wytrzymałam tydzień wytrzymam i drugi <3

    @saaalvame

    OdpowiedzUsuń
  5. nieeeeeeee jeju jak ja wytrzymam? eh szkoda ale cóż zaczekamy :) - @demsevx

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma sprawy :d
    @believeyoucanx3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne, że sprawa jest jasna i wiemy na czym stoimy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czy szukacie może nowej tłumaczki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za informację. No pozostaje tylko czekać :) super tłumaczycie xx

    OdpowiedzUsuń